You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Доставка и често задавани въпроси

Колко ще ми струва доставката? 

Доставката за всички поръчки над 50,00 лв. с ДДС и до 3 кг е напълно безплатна, когато е с наш куриер /офис-врата и офис-офис/. В случай че поръчката Ви е на по-малка стойност, ще бъде добавена такса за доставка в размер на 5,00 лв. до 3 кг. За повече информация, моля погледнете таблицата, приложена по-долу.

Колетни пратки с тарифно тегло:
Стойност в лева с ДДС офис-врата и офис-офис:
до 3кг
5,00 лв
над 3кг до 7кг
7,00 лв
над 7кг до 10кг
10,00 лв

Кога да очаквам доставката?
Доставка на поръчките - два работни дни. Всички поръчки, направени събота и неделя, се обработват в понеделник. Доставка - два работни дни. В някои населени места доставки се извършват само в определени дни от седмицата.   

С коя куриерска фирма работите?
СПИДИ АД.
При желание от Ваша страна за доставка с друг куриер, разходите са изцяло за Ваша сметка и уведомлението към www.moria.bg става в полето „КОМЕНТАР“ при поръчката.
При получаване на пратката, моля, проверете:
- коректността на поръчката
- техническата изправност на продуктите и тяхната цялост
Ако забележите нередности, моля, сигнализирайте доставчика и в рамките на 24 часа от получаването, попълнете формата за рекламации. При неспазване на горе споменатото, рекламации няма да бъдат уважени.

Как да платя?
Поръчката се заплаща при доставка на куриера с наложен платеж. В момента не приемаме плащания с карта, но работим върху тази опция.  

Как да съм сигурен, че поръчката ми е приета?
Ще получите имейл с потвърждение, че поръчката Ви е приета успешно.  

Получих продукт различен от този, който поръчах.
Съжаляваме за неудобството. Свържете се с нас на shop@moria.bg или на тел. 0895622212 и ще го заменим за наша сметка.   

Мога ли да получа фактура?
Разбира се. Запишете данните си в полето коментар.  

Приемате ли рекламации? 
Ако желаете да направите рекламация, моля попълнете формуляра и ние ще се свържем с Вас, за да уточним подробностите. Задължително пазете касовата бележка, която сте получили в пратката.
Рекламации не се приемат в случаите, когато продуктът вече е използван. 

Точност на изображенията представящи продуктите!
Снимките, с които са представени продуктите дават най-точно техните цветове. Електронният магазин не носи отговорност за неточно възпроизвеждане на цветовете в следствие на индивидуални настройки и техническите параметри на мониторите и компютърните системи, които се използват за достъп до сайта.
* Пратки се изпращат единствено в рамките на България.

ЦЕНИ И УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

1. Доставката на продукти с обща стойност над 50,00 лв. с ДДС и до 3 кг е за сметка на Мориа Трейд ЕООД.  

2. Цената за доставка на поръчки със стойност под 50,00 лв. с ДДС и до 3 кг е 5,00 лв. В случай че поръчката е над 3 кг, моля погледнете таблицата, приложена в ДОСТАВКА И ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.  

3. Доставки се извършват само на територията на България и само след потвърждение от страна на потребителя. Представител на електронния магазин www.moria.bg се свързва по телефона с потребителите отбелязали, че желаят обаждане по телефона за потвърждение на поръчката.

4. Доставка до адрес се извършва с куриер от понеделник до петък между 9:00 и 17:00 часа, а в събота до 15:00 часа. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.  

5. Срокът за доставка е 2 /два/ работни дни от датата на получаване на поръчката. Фирма Мориа Трейд ЕООД не носи отговорност за забавена пратка, по вина на куриерската фирма.  

6. Всички заявки от събота и неделя се обработват в понеделник.  

7. Потребителят е длъжен да провери дали съдържанието на пратката съответства на неговата поръчка, преди да заплати цената. Със заплащането на цената на поръчката и доставката и полагането на подписа от потребителя върху документите за доставка, последният дава своето съгласие с вида и съдържанието на доставката.  

8. Ако стоката не бъде доставена поради различни причини при доставка на куриер, същият е задължен да посети обекта втори път в рамките на работния ден или на следващия работен ден. Повторното посещение се извършва след установен контакт по телефона между куриера и лицето, поръчител на стоката. Повторното посещение не се заплаща от клиентът.  

9. Клиентът има право да откаже поръчка, преди да разопакова и наруши цялостта на продуктите в нея, но всички разходите за транспортирането са за негова сметка.  

10. При сгрешен или липсващ продукт такъв се изпраща до 2 /два/ дни. Сгрешен продукт се заменя за сметка на Мориа Трейд ЕООД. При сгрешен или липсващ продукт клиентът не заплаща допълнително такса за доставка.  

11. При определени промоции клиентът може да получи правото за безплатна доставка за поръчки, по-малки от 50,00 лв с ДДС.